At få høvl med en camcorder

OK, dette vil man måske synes er lidt “off topic”, men jeg – og jeg er PM, så-eh….

I morgen aften, d.v.s. onsdag d. 18/10, klokken 23.00 på DR-2, sendes det første af fire programmer af og med Gordon Inc (Du husker ham måske fra Øksnehallen for et par år siden, hvor han udstillede sig selv nøgen i en montre).
Det skal du se, for det er ikke TV som vi er vant til det – jeg mener det, du skal se det.
Se det.
Er du med?

Hver af de i alt fire udsendelser varer 25 minutter, og er – uden jeg hermed vil afsløre for meget – en tour de force fra denne hudløse digter og spoken word-artist, der hamrer Gordons Verden uden filter lige i dit ansigt og dit sind, imens han kærtegner og lammetæver begreberne Hygge, Politik, Kærlighed og Tro, og hverken skåner Gud, Fanden, dig, mig eller sig selv.

Serien hedder “100% Menneske”, præcis hvad Gordon kæmper for at være – det er han, kan man hævde, ikke den eneste, der gør, men Gordon har valgt at dele sin kamp med os andre. Hans liv er hans værk, og i hvert fald denne skribler rammes hårdt, på den gode måde.

Lidt lissom en ordentlig gang massage, der bliver ved med at ramme de punkter, hvor det gør allermest avav – men man har det sgu godt bagefter…

segordonitv.jpg

Rock on, G-man!
Jesper W.
– lover at vende tilbage til mit sædvanlige kyniske, materialistiske selv ASAP 🙂

Skriv et svar

