Grant’s Chair – et betinget gravskrift…

“Hvad er der sket med Grant’s Chair…?”
– spørgsmålet plager og nager, gør det ikke? Nogen, i hvert fald.

Netværket GC er, siden sin begyndelse, blevet drevet af nærværende Primus Motor, Jesper W., og en lille gruppe dedikerede medlemmer – arbejdsfordelingen har været således, at JW tog sig af initiativ, invitationer til CoffeeShops etc., og den nævnte lille gruppe ydede support i form at kreativt input, praktisk hjælp v. CoffeeShops, og så videre.

Det ligger i sådan en konstruktions natur, at hvis Primus Motor, af en eller anden grund, ikke iværksætter intiativerne, fastlægger datoer, temaer, sætter ting i gang, så sker der ikke noget – og her er vi ved sagens kerne…

Primus Motor, Jesper W., er nemlig en helt almindelig dødelig fyr, der skal ha’ hverdagen til at hænge sammen på alle mulige måder, og i det sidste år eller så har han simpelthen haft for travlt med dét, til at tage de nævnte initiativer.
Faktisk har jeg været så ophængt på mine egne affærer, at jeg ikke bemærkede at ejerskabet på domænet grantschair.dk løb ud, mellem mine fingre kunne man måske sige. Derfor eksisterer sitet ikke mere, og kun denne blog er tilbage på nettet.
– men henne i andre afdelinger af kommunikationsteknologien findes netværket selvfølgelig endnu – som man vil vide, hvis man er medlem eller på den eksterne mailingliste, så sender jeg fortsat mails om ting og sager, der kommer kreative ved, og henne på LinkedIn er der connections mellem folk, der kender hinanden fra Grant’s Chair, og så videre.

wheredowego

Såeh, man ved jo aldrig hvad der sker, engang i fremtiden – måske genopstår GC i en anden form, i hvert fald ved jeg, at det har været til gavn og glæde for i det mindste nogle af medlemmerne, at netværket har eksisteret…

Tak for denne gang, og keep networking – det virker, og det er sjovt og spændende, hvis man tager det alvorligt.

Cheers.
JW

Skriv en kommentar